Başkan Altay Bronz Madalya Kazanan Melek Su’yu Tebrik Etti
Konya Büyükşehir Belediyespor Tekvando Takımı’nın başarılı sporcularından Melek Su Dönmez, Antalya’da 13’üncüsü düzenlenen Uluslararası Türkiye Açık Tekvando Turnuvası’nda üçüncülük kürsüsüne çıkarak başarılarına bir yenisini daha ekledi. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, genç sporcuyu ve antrenörlerini elde ettikleri başarıdan...
Haberi Oku